TEATER!!

Idag har jag varit i norrköping för teater repetition vilket var välldigt kul. Jag hade inga pengar på kortet och fick åka gratis. Det var snällt. Sen när jag hittade dit vi skulle repa så visste jag inte vilken ingång jag skulle gå in i. Det fanns SEX stycken. Så jag satt mit på en gunga och hoppades på att någon som visste skulle se mig. Det funka. Vi läste igenom manuset, jag kan avslöja att min roll heter Britta och har slut repliken. Jag var inte säker på om jag skulle komma hem igen i och med att jag inte hade några pengar på kortet. Men sen var jag as-smart och köpte en enkelbiljett med mitt bankkort. Jag kom hem. Nu sitter jag på kafet och tittar lite mera i manuset.

Anna kommer kanske snart :D PUSS & PENIS!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0