Tanken.^^

jag vaknade med en tanke i morse. Den tanken har förgyllt min dag. Min tanke var den att "Det är jag som bestämmer". Det är jag som betsämmer hur den här dagen kommer att bli. Om jag är glad eller ledsen om jag ska ge kärlek till folk eller inte. Sen när jag vaknat och sen efter ett tag var redo att gå till skolan bestämde jag mig för att ha en bra-dag. En bekymmersslös dag som flyter på. Mina dagar "flyter" aldrig på smidigt direkt. Men idag har det varit "chill". Jag har varit glad och glad. Dagen blir så mycket enklare om man vaknar med en bra tanke.

Dagens kyrie: Att så många av mina myspysare varit hemma ifrån skolan. Och ångesten över svenska projektet.


Dagens gloria: Att kunna bestämma mig för att smitta av mig av min KÄRLEK.

Det är ganska skönt att på efetrmiddagen tänka över om det har varit något halvintesåbra som har hänt eller om man fått en jobbig kännsla och att sen tänka över om det har hänt något roligt och bra idag.


Tack för avskrivandet för idag. KÄRLEK!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0