sug-tisdag.....

sitter på kafét med syster och lyssnar på....nånting ;P. Idag gick jag hem efter spanskan för att allt sög, har varit nära gråten hela dagen, och DET suger. Jag suger ;P jag borde kunna ändra inställning till allting. Det är det jag jobbar på jusst nu.
Ikväll ska jag nog sova hemma hos syster som kanske ska pierca sig ikväll och det tycker jag är bra^^. Min syster är en bra syster och en snäll syster, hon köpte mat till oss idag. TACK.


Jag hoppas att jag kan sno bilder ifrån Funäsdalen som jag kan lägga upp här^^. Vi hade det hur mysigt som helst.

Och jag funderar på att göra något med håret, men jag vet inte vad. Jag kanske ska blondera om den blonda delen en gång och sen göra typ lila slingor i det. Det skulle vara tufft kanske. eller något annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0