stackars kajsa.....:-P

i Lördags gick jag hem till Lina, som sen tog med mig till Å-cafét och åt mat med Ida och Anton. sen tog vi oss hem igen och myste lite. Maja kom efeter ett tag och Lina slingade Idas hår.
I går hade jag nog feber hela dagen skulle jag tro. Jag sov till ungefär kl 3. Men Lina och jag tog en sväng förbi hennes föreldrar gick sedn vidare hem till mig och hämtade saker. När vi varit hemma gick vi ner till Vi&Ni och åt pizza. Sen gick vi hem till Lina igen och åt kakor efter det somnade jag ganska fort. 

I morse vaknade vi ganska skapligt, typ halv sju. Sen mådde jag ganska dåligt och velade mellan om jag skulle gå till skolan eller inte. Jag kom fram till att jag nog inte skulle klara att ta mig ner till skolan. Jag mådde inte så bra, det var liksom ansträngande att stå upp och bre en macka samtidigt. Så jag har legat här hela dagen och sovit och svättats om varanat. Lina är snäll som låter mig vara sjukling här^^. 

Men skitsamma, nu ska jag prata lite med Elias som precis kommit hem sen ska jag nóg fortsätta sova lite. 
Ha det bra. PENIS!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0