Pris till Kajsa!

igår var det söndag och det var en helt okej dag så jag orkar inte skriva om denna söndag. i förrgår var det lördag och den orkar jag skriva om. Jag gick upp i tid och fixade mig för att senare ta bussen in till stan för att ha teater-rep. Efter teatern gick jag och träffade Neea utanför filmstaden^^. Neea och jag tog oss till Lindahls för att fika vilket var myspys^^. sen kollade vi runt lite på staden och hittade massor med saker vi ville ha.

Jag ska berätta något jätte kul som hände när vi väntade på bussen. Det finns risk för att det inte låter lika kul här som det faktist var men ja, ja. Neea och jag stod på söder tull och pratade årsmöte osv. Båda känner att snubbarna som står lite längre bort kollar på oss, vilket är väldigt störande. Till slut kommer en av snubbarna fram (den fulare) och frågar Neea:  
                                                
                                              snubbe: hej, hur gammal är du?
                                               Neea: jag är 15...
                                              snubbe: har du kille?
                                               Neea: nae
                                              snubbe: Kan jag få ditt nummer?
                                                Neea: nej det kan du inte.
                                              snubbe: varför inte?
                                              Neea: därför att jag inte har någon telefon....
                                             snubbe: va? men facebook då?
                                               Kajsa: Vi tycker att det här med telefoner och datorer är väldigt överskattat...
                                             snubbe: jaaha??...  
då gick han tillbaka till sina polare med en något förirrad min :P 
sen var jag as rolig och tog fram min mobil xD Jag borde få pris för rolighet ^^. 
Jag ska fråga Neea om jag kan få några bilder ifrån dagen. 

PENIS!!
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0