onsdagen.


onsdagen har varit....sådär. SO-lektionen var dööööd, idrotten sööög, pizza är ju gott, musiken var tröööög men bilden var kul och nu är det äckel matte som gäller.
Jag skullle absolut inte ha något imot en vecka till med folk i Funäsdalen, men nu är det som det är. dagarna går segt jag snyftar till lite ibland skärper mig och fortsätter att gå. Tur att det står rollspel på scemat idag och efter det är det självförsvar med syster. Så jag kommer nog inte att snyfta så mycket i eftermiddag. Jag tror att jag skulle vilja sova hos lina inatt, så jag borde ringa henne och se om det är okej. Sen måste jag ju såklart ringa mamma också. Men det ordnar sig nog får vi hoppas.
Tjenis!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0