KAKOR!

Hej jag gillar kakor^^ jag tycker att kakor är goda. Jag tycker att kakor är gott för att det är sött. Alla borde gilla att äta kakor. Kakor borde göas med största omsorg och kärlek. Så att alla kakor blir riktigt goda. Nu ska jag äta kakor.

Jag tycker inte om att vara borta från skolan i massor med dagar. Det stör mig inte att missa några lektioner men man missar så himla mycket annat. När man kommer tillbaka så har kompisarna något nytt skämt om något som har hänt och jag känner mig jätte vilsen. Men sånt är levet^^.

Imorn ska vi fira ellens och emys födelsedagar och det blir trevligt. klockan sex ska vi träffas hemma hos Ellen för att äta taco och sen bär det av mot bowlingen där vi ska bowla såklart. Inte för att jag tycker att det är så kul med själva bowlingen men i och med det goda sällskapet blir det säker jätte kul det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0