Jobbiga tankar och en as bra dag.


När man går ensam utan musik så tänker man mycket, nu på hemvägen så tänkte jag nog lite för mycket.
Jag är sur, jag är arg och jag är....ledsen.... Det skulle vara så skönt att prata med någon, men jag vet inte om jag skulle kunna säga något sammanhängande om jag försökte få ur mig tankar. Jag är fan inte så jävla glad hela tiden. Även om jag skulle vilja lura folk att jag är sån. men om vi bortser ifrån det dåliga ett tag...

Dagen förövrigt har varit en riktigt bra dag. Delar ifrån gycklargruppen TRIX har varit på våran skola och trixat och pratat lite. Jag och Anna var vägvisare genom våra laburint liknande korridorer. Mycket trevligt måse jag säga. Vi fick massor med bra berömm och hade väldigt kul. Dagen ägde. Nu ska jag fortsätta tänka över mina tankar....

Btw så var jag och syster på linköpings badhus i går vilket var väldigt trevligt MEN vi kom överäns om att allt var mycket roligare när vi var yngre och det måste renoveras ;P.

Tänk på! (bild på Fabian ifrån "girls night out" Visby 2010)

Kommentarer
Postat av: Elin R

Älskar Fabians "gay hand" ^^



Såg det i tidningen döh^^ Mmmm Pelle ;P med äppelsaft på tröjan :D hihi..



Jag tror ingen "normal" människa är glad jämt.

2011-04-12 @ 01:48:05
URL: http://elinink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0