Busshelvete....

jävlar vilken promenad det blev idag ass ;P.

Så här var det. Jag skulle ta en buss ifån skellboö hur fan nu det stavas ca kl 17:30. Jag väntad en stund, bussen kom, jag ställde mig  upp men bussen bara åkte förbi. FAN! jag skulle ju vara inne i stan kl 18 för att repa. Så jag tänkte att jag kan ju kanske lifta till sörping i alla fall. Så jag började gå, men inte en jävel stannade för att ge mig lift. Jag gick ända till tomtaholmsvägen vilket är ganska långt. Då var jag arg och trött oh kollade ifall det kom någon buss snart och det gjorde det. På samma buss satt Anna och Soffe som började as garva när dom såg mig, om blickar kunde döda skulle dom vara sten döda nu.....
Jag kom ca: 2 timmar försent, men dom blev inte arga på mig som tur var^^


Visst ja! innan det där med bussfan så var jag hemma hos Neea och sörplade choklad fontän med Anna och Soffe. Det var hur trevligt som helst! Och det blev choklad överallt^^. Sen mådde vi alla lite illa och gick upp på Neeas rum för att jag var nyfiken på hennes garderoob^^. Neea har en helt underbart färgglad garderoob^^.
Jag ska sno bilder ifrån Neea att lägga upp senare i veckan.
Imorn bär det av imot Linköping för att bada med syster.

GOD NATT PENISAR! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0