Rockcafé!.....eller hur var det nu?

sitter på cafét med anna, lolle, coofie, ewa, hannaC, hanna och maxen^^. jusst för tillfället står hannorna och max inne i köket och kör luftgitar till "the final countdown". himla underhållande x).
nu har dom bildat ett band med flera instrument hanna på synt, max sjunger, anna på trummor och hannaC på gitarr x) själv sitter jag med ewa och sjunger med för full halls :D. till slut kommer en utav mina många favorit låtar på^^ the never ending story!! mys pys^^ den är välldigt fin och väcker minnen från när jag var liten ^^.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag spelade ju bas!! kajsa^^'

2011-02-14 @ 20:05:13
Postat av: Nanna

..Hmmmm...är det Nån som vågar sig in på cafeet???

Fin blogg, Kajsa GulleStrumpa ! :)

2011-02-14 @ 21:02:10
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0