Nu kan det ju bara bli bättre...

igår hade jag mycket för mig så det blev inte mycket tid över för att skriva.
Idag har jag destomera tid.
Det här suger, jag tänker på det hela tiden. I varje låt jag hör så hittar jag alltid något som stämmer in. Det är as jobbigt att bara sitta och inte ha något annat att tänka på. Jag borde ha annat att tänka på i och med att jag ska till Funäs imorn för att sen stanna där en hel vecka.Men jag KAN inte sluta tänka...det går liksom inte.
om jag skulle våga vara helt ärlig så skulle jag berätta att jag faktist grät flera gånger idag och igår jag skulle också erkänna att jag grät mig till sömns igår, Men så ärlig vågar jag inte vara. Det ska bli så jävla skönt att spendera veckan MIL härifrån med folk jag tycker om som jag kan ha kul med. Folk som kan få mig att sluta tänka och dumma mig lite istället :D.
Fan ass.... jag trodde inte att jag kunde bli så här ledsen för en sånn sak....Men sånn är jag tydligen.

http://www.youtube.com/watch?v=C5Lpn_QRaRk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0