Funäsdalen osv! ^^

anna panna har med sig en dator som jag får låna, vilket är bra^^.  Nu är vi hemma i Funäs, och bor på vandrarhemmet grönländaren. Jag bor i ett rum tillsammans med Anna, Lolle och Soffe, en bra rumsfördelning. gårdagen började med väckning kl 7 sen morgonbön följt av frukost. frukosten är underbar, havregrynsgröt, mackor och kaffe^^. sen åkte vi till backarna och lärde oss pizza och pomme.
imorse fick jag belöning för en god insats som skidlärare, och det känns bra.
jag har klarat av ankarliften och åkt massor med RÖDA backar, och det är välldigt kul :-D. Imorse bestämde jag mig för att ha kul och inte tänka så mycket utan bara åka och se vad som händer. det funka, för jag vågade åka röda backar, och tyckte som sagt att det var kul.
Nu sitter jag i vårat rum med Anna och Soffe^^. snart blir det att göra i ordning sig lite för afterskii, hur man nu stavar det ;P.
men nu ska jag prata med dom andra ^^.  
TjenisPenis!!

Kommentarer
Postat av: Nea

JAG SAKNAR ER ERA...era...era...öööh....chokladbollar?...öh...nee, men jag saknar er!♥

Se till att komma hem HELA utan brutna ben och annan skit ^-^

2011-02-22 @ 22:45:19
URL: http://pinkxcutness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0