Bh??....

SO-provet är nu avklarat och det kändes som om det gick bättre än väntat. men det är så sjukt jobbigt att skriva.....sen måste man vässa pennan hela tiden så att floddan ser vad jag skriver.
efter provet hade vi idrott, vilket är välldigt tråkigt, jag var inte ens med. Fick lingon alldeles innan vi började och hade ingen "lila påse" lr liknande så kände inte för att vara pyramid......
Sen har jag  kommit fram till en annan viktig sak, nämligen att jag måste införskaffa flera "bra" linnen. sånna man kan använda ist för Bh. För det är inte alla dar man orkar ha på sig en Bh......
 Och jusst nu sitter jag och smsar med joakum ^^.
NE, nu ska jag gå till matan ^^ Nina skulle paxa en platts till mig :-D.
TjenisPenis! ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Lyckat kajsa^^' Men Fan då! då kommer ju jag ha det när vi e i fjällen -.-'' SÄMST!

2011-02-16 @ 13:57:17
URL: http://fluppfluppflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0