idag, igår, jusst nu^^

Idag är det Lördag. Det var planerat så att jag skulle sova över hos Soffe idag men jag vaknade av ett sms där det stod att hon hade massor med feber. Stackars Sofie<3. Mamma och hennes "kompisar" ska in till stan och se ÅsaNisse och max och hanna ska åka till Nyköping för att se på Mimikry......vad ska då kajsa hitta på när hela hennes familj har kul? Hon ringde till Lino och fråga de om Lino ville ha sällskap idag. Som tur var hade Lino ingenting imot sällskap en lördag som denna. Jag ska va med Lino idag och det blir myspys^^. Det blir nog en ganska bra lördag trots allt.
Jusst nu ditter jag på Kafét och lyssnar på mammas tråk-prat.


Igår: max och jag gick hem till bjornta och chillade med lite party, efter ett tag gick vi ner på chell för att ragga lite folk men hade ingen större lycka. Men det var en bra kväll i alla fall. Jag var hemma kl 00:05 och somna så fort jag la mig i sängen.

Nu har jag ingenting att skriva mer ;P Jag återkommer när något dyker upp som jag möjligtvis skulle kunna skriva ner. ^^

kärlek till DIG^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0