Halloween!

På fredag är det dags för halloween i skolan. Alltså! Dags att klä ut sig (igen)  min outfit får bli evil nurse-ish ;). det kommer nog att bli trevligt. Sen blir det förhoppningsvis mera halloweeen spökande på måndag med vårat "gäng".  Köp hem godis gott folk för vi är på väg "BUS ELLER GODIS!"  MAHAAHA!! :D FUN!
JAG ÄLSKAR ATT KLÄ UT MIG. och ofta är det faktist förberedelserna som är roligast ^^  i love it, it makes me smile.
Meeeeen, min käraste är inte hemma den här veckan. vi har träffat varandra VARENDA dag i ca: 2 månader (nästan). och nu helt plöttsligt ska han vara inte här på nästan en vecka..... what to do????  jag vet vad man ska göra :D
man ska göra nånting annat :D typ HALLOWEEN!!!  ^^ jag är bra^^
hej på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0